24 Mart 2010 Çarşamba

Ödülüm






Değerli Blog Arkadaşım TÛBA New Life bu ödülü bana layık görmüş TûBA cığıma çok teşekkür ediyorum biraz geç görmüş olduğum ve gördükten sonra da geciktirdiğim için kendisinden özür diliyorum.


TûBA cığım çok teşekkür ediyorum.Çok düşündüm ama arkadaşlarım arasında bir ayırım yapamadım kusura bakmayın ben bu ödülü bütün arkadaşlarıma gönderiyorum


Ödül Şartları:
1.Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2.Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3.Ödülün logosunu yayınlayın.
4.7 yaratıcı bloger ödüllendirin.
5.7 bloğun linkini yayınlayın
6.Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7.Kendiniz hakında 7 ilginç şey yazın.


TûBA cığımın Blog linki. http://ttugba.blogspot.com/


Allahım

Lütfet ki gittiğimiz her yere barış götürebilelim.
Bölücü değil bağdaştırıcı birleştirici olabilelim.
Nefret olan yere sevgi
yaralanma olan yere affedicilik
kuşku olan yere inanç
ümitsizlik olan yere ümit
karanlık olan yere aydınlık
ve
üzüntü olan yere sevinç saçıcı olmayı
bize lütfet
***
Kusurları gören değil kusurları örtenlerden;
Teselli arayanlardan değil teselli verenlerden;
Anlayış bekleyenlerden değil anlayış gösterenlerden;
Yalnız sevilmeyi isteyenlerden değil sevenlerden olmamıza yardım et...
***
Yağmur gibi
hiçbir şey ayırt etmeyip
aktığı her yere canlılık bahşedenlerden;
Güneş gibi
hiçbir şey ayırt etmeyip

ışığıyla tüm varlıkları aydınlatanlardan;
Toprak gibi
her şey üstüne bastığı halde
hiçbir şeyini esirgemeyip
niyetlerini herkese verenlerden olmayı
bize lütfet...

***
Alan ellerin değil veren ellerin;
Affedici olduğu için affedenlerin;
Hak ile doğan Hak ile yaşayan Hak ile ölenlerin
ve
sonsuz hayatta yeniden doğanların safına katılmayı
bize nasip eyle...
AMİN

4 yorum:

  1. Ödülünüz de, duanız da çok güzel. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Selamün Aleyküm Recep Bey Teşekkür ediyorum bilmem bir daha gelirmisiniz ama sizin değirmenden mektup var bloğunuza 2 gündür giremiyorum.Tam açılıyor sonra bembeyaz bir sayfa oluyor.mütemadiyen sürekli deniyorum ama olmuyor Allaha Emanet Olunuz...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba kardeşim. Değirmendenmektupvar bloğumu yeni kurdum. Ayarları tek tek gözden geçirdim. Kendi bloğumu kendim açtığımda tabi ki bir sorun ile karşılaşmıyorum ama, bunun nedenini de anlamış değilim. Kullandığım blog şablonu da, bloggerin kendi şablonu. Sizin dışınızda, diğer arkadaşlarımdan böyle bir şikayet almadım. Yine de bloğumun ayarlarını tekrar gözden geçiririm.

    Teşekkür ederim. Sağolun.

    YanıtlaSil
  4. Ne guzel bir yer burasi cokguzel seyler paylasiliyor hepinize tesekkur ederim. Nurgulundunyasi na da ayrica tesekkur etmek istedim muhabbetiniz daim olsun

    YanıtlaSil