7 Mart 2013 Perşembe

Kabul görür mü Hicretim toprağında ...



Kabul görür mü Hicretim toprağında ...
Bir nefeslik rahmet ile makamında huzura ersem
  Kabul görür mü dualarım mizanda/Âbir-i Sebil'İm ..
GüzergahıNda gönlüNe yoldaş olsam...
Bir kez Can'a gülüşünle nurlara gark olsam ..
En vakitsiz An'da "melek-ül mevt'' e buyur emanet-i Can desem..
Kabul görür mü Şehadetim cihanda .. Alem-i yangında Elemim...

Herdem yetimliğinle liğme liğme edilsem..
Bir bakışınla divane gibi alemde dönsem ...
Kabrimde sual ederken Münker ve Nekir..! İsmini sayıklasam ..
Kabul görür mü Arz-ı talebim Arş'Da ... Azab-ı Nar'ım ...
Adevetin sardığında alemden azad olsam

Sukutun mührünü kalbe vursan Lal olsam ...
Güneş bir arşın başüstündeyken Mukarrabun'a selam etsem
Kabul görür mü mukaddesi arş'da ....
Ey Benim eşiğinde divane olduğum Dildar ..
Ey Benim Can-ı Sen Sen die eskittiğim ..
Ey Benim ezelden ebede Gönlümün Şahı ..
Kabul et Ümmetim diYe bu acizi .. Kabul et....
  - E. SÖNMEZ -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder