7 Mart 2013 Perşembe

Gül Yüzlüm özlemim Bitmiyor...

Gül Yüzlüm özlemim Bitmiyor...

Fotoğraf: Gül Yüzlüm özlemim Bitmiyor...

--------------------------------------------------------------------------------

Şu sıcak çöllerde bir kum tanesi
Olsaydım ayağın bassaydın bana
Gözyaşım vuslatın son bahanesi
Gül yüzlüm; özlemim bitmiyor sana

Selavat ettikçe gözlerim dolar
Ey ezelde mevcut, ebeddeki yâr
Mecnun olup gezsem hep diyar diyar
Ey Nebim; özlemim bitmiyor sana

Gülden hastır kokun burnumda tüter
Aklım Medine’ de, korkarım yiter
sen ''Ümmet'' dedikçe varlığım titrer
Resulüm; özlemim bitmiyor sana

Geceler gün olmaz düşümdesin sen
Her irkilişimde işimdesin sen
İçtiğim suyumda aşımdasın sen
Ey Nebim; özlemim bitmiyor sana

Kalbim çırpınıyor andıkça seni
Rabbim şefâtinden ayırma beni
Aklımı devşirdim ben yeni yeni
Resulüm; özlemim bitmiyor sana

O kutlu beldene bir gelebilsem
Nur cemalin ile aşk alabilsem
Kevser havuzunda pul olabilsem
Gül yüzlüm; özlemim bitmiyor sana

Sultanım aşkınla yandıkça yandım
Bir Rabbime bir de sana inandım
Sanmasınlar sakın dünyaya kandım
Ey Nebim; özlemim bitmiyor sana

Resulüm; özlemim bitmiyor sana...
Şu sıcak çöllerde bir kum tanesi
Olsaydım ayağın bassaydın bana
Gözyaşım vuslatın son bahanesi
Gül yüzlüm; özlemim bitmiyor sana

Selavat ettikçe gözlerim dolar
Ey ezelde mevcut, ebeddeki yâr
Mecnun olup gezsem hep diyar diyar
Ey Nebim; özlemim bitmiyor sana

Gülden hastır kokun burnumda tüter
Aklım Medine’ de, korkarım yiter
sen ''Ümmet'' dedikçe varlığım titrer
Resulüm; özlemim bitmiyor sana

Geceler gün olmaz düşümdesin sen
Her irkilişimde işimdesin sen
İçtiğim suyumda aşımdasın sen
Ey Nebim; özlemim bitmiyor sana

Kalbim çırpınıyor andıkça seni
Rabbim şefâtinden ayırma beni
Aklımı devşirdim ben yeni yeni
Resulüm; özlemim bitmiyor sana

O kutlu beldene bir gelebilsem
Nur cemalin ile aşk alabilsem
Kevser havuzunda pul olabilsem
Gül yüzlüm; özlemim bitmiyor sana

Sultanım aşkınla yandıkça yandım
Bir Rabbime bir de sana inandım
Sanmasınlar sakın dünyaya kandım
Ey Nebim; özlemim bitmiyor sana

Resulüm; özlemim bitmiyor sana...

2 yorum:

  1. Merhabalar Efendim:

    Selam ve dualarımla birlikte "Kadınlar Günü"nüzü kutlarım.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Kardeşim.

    En son 2013 yılının Mart ayında bir paylaşımda bulunduktan sonra bir daha blog sayfanıza hiç dönmemişsiniz.

    En eski Blogger arkadaşlarımızdan olmanız hasebiyle, sizin blog sayfalarındaki yerinizi arıyoruz. Kısaca buna kendinizi özlettiniz diyebilirim. İki yıl bu dile kolay. Belki de bir başka blog ya da form platformlarında blog serüveninizi sürüdürüyor da olabilirsiniz.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil