18 Şubat 2010 Perşembe

Ey sıkıntı ve dara düştüğümde




Ey sıkıntı ve dara düştüğümde medet edicim ve dayanağım olan


Ey musibet zamanında yegane ümit kaynağım olan


Ey yalnız ve kimsesizlik anımda beni ilahi huzurunda olduğumu hissettirmekte yalnızlıktan kurtaran


Ey gurbet ve yalnızlık anımda yegane sahibim olan


Ey tattağım her çeşit nimet, yalnız Kendi kurdret ve rahmetinin eseri olan


Ey kader ve sıkıntılar altında ezildiğimde onları üzerimden kaldıran


Ey muhtaç hale düştüğümde bana yardım eden


Dar ve zor durumlara düştüğümde yegane sığınığım olan


El korkulu anlarımda bana yegane yardım eden


Ey hayret ve şaşkınlığa düştüğümde bana yol gösteren rabbim


Sen her türlü noksan ve kusurdan münezzehsin,


Senden başka ilah yok ki bize ildat etsin.


El-aman el-aman !


Bizi Cehennem azabından muhafaza eyle.


AMİN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder