21 Ekim 2009 Çarşamba

Hamdini sözüme sertâc ettim.

İlâhî!


Hamdini sözüme sertâc ettim,
Zikrini kalbime mi'râc ettim,
Kitâb'ını kendime minhâc ettim.
Ben yoktum vâr ettin,
Varlığından haberdar ettin,
Aşkınla gönlümü bî-karâr ettin.
İnâyetine sığındım, kapına geldim.
Hidayetine sığındım lutfuna geldim.
Kulluk edemedim, affına geldim.
Şaşırtma beni, doğruyu söylet.
Neş'eni duyur, hakikati öğret.
Sen duyurmazsan, ben duyamam.
Sen söyletmezsen, ben söyleyemem.
Sen sevdirmezsen, ben sevemem.
Sevdir bize hep sevdiklerini.
Yerdir bize hep yerdiklerini.
Yâr et bize erdirdiklerini.
Sevdin Habîbini, kâinata sevdirdin.
Sevdin de hıl'at-i risâleti giydirdin.
Makâm-ı İbrâhim'den Makâm-ı Mahmûd'a erdirdin.
Server-i asfiyâ kıldın. Hâtem-i enbiyâ kıldın.
Muhammed Mustafâ kıldın. Salât ü selâm,
Tahıyyet ü ikrâm, her türlü ihtirâm O'na, O'nun Âline,
Ashâbına ve etbâına Yâ Râb!"
Elmalılı M. Hamdi Yazır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder