24 Ekim 2009 Cumartesi

Allah'im Bu gönül sana muhtac.

Allah’im bu gönül Sana muhtac…
Senin sevgine muhtac…Senin Askina muhtac…Senin Merhametine muhtac,
Senin yardimina muhtac…Ya Hannan Ya Mennan… Seni hakiki sevenlere muhtac Su gözler….
Hakkiki dostlarina muhtac su cesetim…Ruhum…
Sev beni Rabbim,Sevdir sevdiklerine…tanistir su günahkar,asi kulunu Sana asik olan Kullarina… Senden umudunu kesmeyen su asi Kulunu Kalbimi doldur Askinla…Sevginle…
Sensin hakiki Dost…Sensin en muhtac oldugumda bana o sonsuz günahlarimla
Sahip cikan…Afeden….Bagislayan…seven...koruyan..
Su bozulmus Dünyada korkuyorum…Kendimi kaybetmekten…yolumu sasirmaktan…Dahada batmaktan….Ama Senden hala umutluyum…Rabbim…
Biliyorum Sen Kullarina merhametlisin,biliyorum Sen beni karsiliksiz sevensin..
Ben sevmeden de sevensin…
Bazi olan olaylar beni yiksada geliyor aklima günahlarim…Namazlarimda bulamazsam o tadi…acaba???
Rabbim bana küstü mü diye!,küstürdüm mü Rabbimi diye,sikiliyor icim…
Benim kullugumdan,günahlarimdan mi acaba? diyorum,ama yinede o sonsuz günahlarimla Senin Kapina geliyorum,biliyorum Sen avfedicisin,Sen Kullarini
Sevensin hakiki Dost‘sun,Karsiliksiz sevensin.Sen beni yartansin zaaflarimi ezelden bilensin…Beni en iyi Taniyansin,Rabbim beni ve Ailemi kimselere emanet etme,Sahibimiz
Sen,Rabbimiz Sen,Koruyan Sen,ihtiyacimiz Sen…Sev bizleri Ya Rab…Sev bizler Ya Hannan Ya Mennan…
Sev beni her daim…her nefes..Doldur su gönlümdeki boslugu…Ben Seni unutsam, dalsam gaflete yine sev beni Rabbim….yardim et…
Ya Rabbi…doldur su günahkarin kalbine Nur’unu birakma onu nefsi ve seytan ile yalniz…
Tek Dost Sen,Hakiki Dost Sen,Sensin Ya RAB, Yasayisimi haiyirli,ölümü hayirli, dirilisimi hayirli kil…Mahserde huzuru ilahinde nasil dururum bu günahlarla bilmem…Yardim et Ya Rabbi… Alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder