21 Ekim 2009 Çarşamba

Kapını Kapatma ALLAHIM

Kapını Kapatma ALLAHIM


Kapına gelmişim kapını kapatma AllahIM

Ben ise mücrimim yüzüm kara kapını kapatma AllahIM

Günahlardan boğulmuşum ben kapına gelmişim AllahIM

Kiramen katibin günahlarımdan aciz kalmışlar kapını kapatma AllahIM

Hayırlı amelim yok defterim siyah kapını kapatma AllahIM

Kıyamet gününde mahşer yerinde soru sorarlar kapını kapatma AllahIM

Bana herkez davacı olup zenbu isyanı çıkardılar AllahIM

Melekler şahit oldu ne yaptıysam çıkardılar kapını kapatma AllahIM

Söylediler bu Hazreti Muhammed Mustafanın,ümmeti

Benim günahlardan dilim tütülmüş günahlarımı affettirmeye gelmişim

Kapını kapatma AllahIM

Ben ise asi mücrim kul siyah yüzlü gelmişim kapına kapını kapatma AllahIM

Sen ise affedici Allah sın insanları affedersin AllahIM

Yalvarırım sana yüzüm yoktur af edicisin kapını kapatma AllahIM

Günahlarım denizin kumundan fazla gelmişim sana yalvarmaya kapını kapatma AllahIM

Senin kapın Rahmet kapısı sen ise Erhamer Rahiminsin kapını kapatma AllahIM

Senin lütfun herşeyden fazladır ben ise kapında kalmışım kapını kapatma

AllahIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder