19 Ekim 2009 Pazartesi

Senin affına sarılıyorum.

Ey ihsanı bol Allah'ım.
Sana hamd ederim.
Ey yegâne mabud, senin önünde eğilirim.
Yücesin.
Kullarından dilediğine sonsuz nimetler verirsin.
Dilediğini hüsrana duçar edersin.

Ey Yaradın'ım, Sana sığınırım.
Varlık ve darlık zamanında Sana müracaat ederim.
Her an sana yalvarırım.
Gerçi günahlarım çok, fakat senin affın ondan daha büyüktür.
Ümitsizliğe sebep yok.
Eğer sen de beni kapıdan kovarsan, kime sığınırım?
Kimden medet beklerim?
Bana başka kim şefaatçi olur?

Ya Rab!
Halimi görüyorsun, yoksulluğumu biliyorsun.
Gizli niyetimi biliyorsun.
Beni, senden ümit kesenlere katma, kusuruma bakma.
Daha fazla bekletme.
Ümitsizliğe atma.
Rahmetine güvenim tamdır, gönlümdeki aşk ateşini yandır.
Beni muhabbetine kandır.
Sevgini eksik etme.
Senin azametin önünde boyun eğdim, dize geldim, secdeye kapandım.
Beni gufranına boğ, azabından esirge.

Allahım dünyadan sıyrılıp huzuruna gelirken beni, kelime-i tevhidden ayırma.
Senin narın da hoş, nuhun da hoştur.
Senin rahmetinden ümit kesmek ne boştur.
Mal ve oğulların fayda vermediği korkunç günde, senin affına nail olmak isterim.
Bana affın yeter, lütfünü göster.
Sen bana yol gösterirsen hiçbir vakit yolumu şaşırmam.
Sen yol göstermezsen, dalâlette kalırım.
Eğer senin affın yalnızca iyilere mahsus ise, ya kötülerin bağışlayacası kim olacak?
Herkesin ilahı sensin.
Ben ümmetin en müttakisi olmadımsa, şeriri de sayılmam.
Senin affına sarılıyorum.
İtiraf ederim, günahım büyük, fakat senin affın ondan daha büyüktür.
Senin lütfuna hatırlayınca, kalbime teselli doluyor, günahlarımı düşündükçe gözlerinden yaş dökülüyor.
Sen, şânına lâyık olanı yap, beni affet.
Beni, senin fazl ü kereminden, lütfundan başka bir yere başvurmayacak bir tiynetle yarattın.
Ne umarsam senden umarım.
En büyük endişem şudur:
Beni sen de kapından kovarsan, eli boş çevirirsen, halim nice olur?

Allahım
Görüyorsun, gafiller uykuda.
Ben ise gece karanlığında el açıp sana niyaz ediyorum.
Ey insanlara doğru yolu göstermek için peygamber gönderen Allah!
Resul-i Hâşimi hürmetine, seni tesbih eden, takdis eyleyen hayırlı ümmet aşkına;
bizi imandan, İslamdan, kurandan, sırat-ı müstakimden ayırma.
Müslüman olarak haşret.
Korktuklarımızdan emin eyle, umduklarımıza nâil eyle.
Resulünden şefaat umarım.
Beni ondan mahrum etme.
Bizleri, beş büyük ahiret bayramı ile müşerref kıl.
Ahir ve akıbetlerimizi hayreyle.
Senden afv ü mağrifet dilerim.
Beni boş çevirme
Âmin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder