18 Ekim 2009 Pazar

Şu yalancı dünyadan.

YARABBİ şu yalancı dünyamda günden güne kuvvetten düşüyorum ama Rabbim ben hiç ümitsiz olmadım sana dua ettigimde bedbaht olmadım görüyorsun ya Rabbim bu dert dilime ve kalbime dokundu senden şifa diliyorum korkuyorum Rabbim , dilimin seni unutmasından korkuyorum rahmetinden beni bu korkulardan, emin kılmanı bekliyorum. her sevgi,her bakış bir gün kaybolur ama Rabbim sen hepsinden başkasın her dost her sıgınak bir gün yıkılır ama Rabbim sen herzaman varsın her yüz her gönül bir gün yüz çevirir ama sen hepsinden başkasın yüz çevirmezsin her yıldız her parıltı bir gün söner ama sen başkasın Rabbim sen yerlerin ve göklerin nurusun sen hiç sönmeyen nursun ey Rabbim bil ki bu kalbi sana vermek ve senden başkasını bu kalbe sokmak istemiyorum. beni bu istek ve niyetimden ayırna bana güç ve nur ver kalbimi sevginle yaşat...AMİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder