17 Ekim 2009 Cumartesi

Ya Rabbim...

--------------------------------------------------------------------------------

Ya Rabbim...
önünde eğildim ,boynumu büktüm
aşağıdan aşağıdayım...
zulmettim nefsime bilir bilmez hatalarımla.
el açtım huzurunda; kime giderim ki başka?

Sen ki Rahman'sın kuşatmıştır rahmetin tüm alemi,
Sen ki Gafur'sun affedersin benim gibi zillete düşenleri,
Öyle bir bağışla ki unuttur bana günahlarımı,
Öyle bir affet ki pişmanlığım engellesin
Yanlış attığım her bir adımımı...

Ya Vedud! yakınlığına al beni...
Sevdiklerini sevdir, yerdiklerini yerdir,
Seni layıkıyla sevebilme şuuruna erdir.
Varlığında yok et beni,
Hiçliğimin farkında yaşat beni...

Ya Fettah! sana ulaşacak yolları aç bana,
Kalbimi aç vahyinin derinliğine,
Ufkumu genişlet ,yolumu aydınlat,
Sevket beni amellerin en güzeline.




Ey Rabbim Yunus'un (a.s) balığın karnındaki duası hürmetine,
Musa'nın (a.s) sina daki duası hürmetine,
Eyyub'un (a.s) en ızdırablı anlardaki duası hürmetine,
Efendimiz (s.a.v.)in Taifteki gözü yaşlı duası hürmetine,
Merhamet et ey yüceler yücesi Muhammed ümmetine,
Mağfiret et ey Azze ve Celle biz günahkar kullarına...

amin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder