7 Aralık 2009 Pazartesi

ANNEM HAKKIN RAHMETİNE KAVUŞTU!



İnne lillahi ve inna ileyhi raciun.Ondan geldik ona döneceğiz.

Ölüm insanları bekleyen bir ışıktır.

25 Kasım Çarşamba akşamı 20.30 sularında Konyadan misafir gelen Annemm 15,20 dakikalık bir zaman diliminden sonra sofrada bir kaşık çorba içtikten sonra belki

daha tam yutmadan
fenalaştı boğazına gıcık geldi sandık önce sonra kendinden geçip
çok düzgün bir şekilde sanki bilinçli olarak sağ tarafına kıbleye karşı uzanıverdi.

Annem Tansiyon,Kalp,Şeker,Hastası idi. Şekerden iki gözünüde 12 yıl önce kaybetmişti.Kışları biz kızlarının yanında İstanbulda yazın Konyada Babamla

kalıyordu.Kışı geçirmek için babam ve
kardeşim le beraber gelmişlerdi.Babam ve kardeşim Bayramı geçirip gidecekler Annem

kalacaktı.112 yi aradık geldiler muayene ettiler iğne yaptılar ilaçlar gitmedi.Doktor bir yere tel

açtı müdahaleyi yaptık hasta eks hastaneye götüreceğiz dedi sedyeyle annemi indirdiler okmeydanı ssk ya götürdük ama maalesef .Kalp krizinden kaybettik.Annemi.Arife günü işlemlerini yaptırdık

Annem zincirlikuyuda yıkandı ilaçlandı.Arife günü saat 15 te Bir otobüse dolduk diğer kardeşlerim filan,Konyaya hareket ettik gece 2 de vardık malum cenaze evi

kalabalık
ağlama,sızlama Bayram günü öğlen cuma namazından sonra Anneciğim toprağa verildi Bizlerde dün geldik.Allah Rahmet eylesin ve mekanı Cennet olsun inşallah.Sizlerdende rica ediyorum

Annem için bir
yasin,veya bir fatiha okursanız çok sevinirim.Şimdiden hepinizden Rabbim razı olsun Dua ile
kalın

ANNECİĞİMİN ARDINDAN

Seninle beraber koydum toprağın altına
Neşemi, sevincimi, umudumu annem...

Benim kara acıma inat
Nasıl akıp gidiyor hayat
Kalbim acınla kanarken

Kanım dolaşıyor hala damarlarımda
Gözlerim durmaksızın sana ağlarken
Altında mor halkalarla da olsa
Hala görüyor yaşama dair olanları...

Ben hep geceyi yaşasam da
Güneşin ışıkları aydınlatıyor doğayı
Ki o doğa
Hiiiç umursamıyor acımı...

Filiz filiz
Tomurcuk tomurcuk
Kutluyor baharı...

Bu ne yaman çelişki
Bir yanım ölmüşken seninle
Bir yanım sürdürüyor yaşamayı...

Gözlerinin yeşili
Gözümün önünde dondu annem,
Serum şişeleri

Kollarının kocaman şişlikleri
Ayağında iğne izleri
Son hatıraların oldu annem...

Bir nefes fazlasına yetmedi
Yetmezdi gücüm
Allahın takdiri ölüm

Acı çekmiyorsun biliyorum
Yüzünde son gördüğüm melek gülüşün
Gitmiyor gözümün önünden
Gitmiyor annem...

Ellerimle yıkadım seni son kez
Öptüm nurlu ellerini
Kanamıştı iğnelerden

Acını dudaklarımla aldım annem...
Öptüm gül yüzünü son kez
`Anne` kokundan kalanı

Çektim ciğerlerime dolu dolu
Gelmişti yolun sonu
Seninle beraber yarınımı, umudumu

Koydum yanına toprağa annem...

17 yorum:

  1. Allah rahmet etsin ,amin ,

    YanıtlaSil
  2. Nurgülcüm Yüce Rabbim anneciğine rahmet, etsin; kabri cennet bahçelerinden nurla dolsun, sizlere de büyük sabırlar versin. Ağlayarak okudum, Allah kabul etsin. Amin.

    YanıtlaSil
  3. Amin...Allah Razı olsun.Ballı cimcime kardeşim İnşaAllah Annemin mekanı cennet komşusu Peygamber efendimiz olur.Sabra gerçekten çok büyük ihtiyaç var.Mevla onuda verecek elbette.

    YanıtlaSil
  4. sa.Canım,başın sağ olsun..elbete okuruz yasinde,fatihada..RABBİM,annenize rahmet Peygamberimize komşu olmayı nasip etsin amin..A.E.O

    YanıtlaSil
  5. A.slm Hoş geldiniz.Allah Razı olsun. Alan sensin, veren sen, kılan sen, ne verdinse odur. dahi nemiz var?
    buyurmuş büyüklerimiz.Rahmet sahibi olan Yüce ALLAH Rahmetini esirgemez İnşAllah.Rabbim Anneciğimi ve tüm müslümanları cennetle şereflendirsin inş .

    YanıtlaSil
  6. MAnşette başlığı görünce bile içim yandı anne acısı ...!
    başınız sağolsun.
    Allah geride kalanlara uzun ömür iman versin.mekanı cennet olsun.
    fatihası gitti bile .

    YanıtlaSil
  7. Allah Razı olsun gerçekten çok zor bir acı elim birşeye gitmiyor daha yerimden bile hareket edmiyorum.

    YanıtlaSil
  8. canim basiniz saga olsun
    yazdiklarini okudum ve inan ki cok uzuldum
    anacigini allah ragmet eylesin size de sabir versin

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  9. başınız Sağolsun.Allah rahmet eylesin.yazmak da yaşamak kadar zordur mutlaka.belki de tek teselli uzakta oldugunu düşünmek oluyordur.Sabır diiyorum sizin için de.tuğba

    YanıtlaSil
  10. Amin yenitadlar kardeşim Allahım Razı olsun sizlerden.

    YanıtlaSil
  11. Sizler sağolun.Tuğba evet yaşamak çok acı ve zor birde kendi evimde yaşanması inanın daha acı ben evimin salonunda duramıyorum hep Annem gözümün önünde imtihan dünyası işte

    YanıtlaSil
  12. amin bütün ölmüşlerimizi annemi babamıda, anneni peygamber efendimize komşu etsin ,bizlere rahmettiyle muamele etsin ,nurgulun dunyası ,şimdi hiç zaman akmaz gibi gelir sana ,her gittigin yerde bir yanın eksik kalacak ,acın azalacak mı özlemen azalacak mı hayır sadece acınla yaşamayı ögreniyorsun ,ve sanırım sen evlesin daha çabuk acın hafifleyecek selamlar

    YanıtlaSil
  13. ve ne yazıkkı kıymetlerini kaybettikten sonra anlıyoruz

    YanıtlaSil
  14. Evet dikişdersi kardeşim bütün ölmüşlerimize senin anne ve babanada Rabbim rahmetiyle muamele etsin.Annemin acısı gittikçe çörekleniyor.5.5 yıl öncede Eşimi kaybettim acısı gittikçe katlanıyor azalmıyor çoğalıyor.

    YanıtlaSil
  15. Rabbim annenize rahmet etsin. Sizin için bir şiir yazdım.Kabul edersiniz umarım.


    Gel artık annem özledim seni.....


    Dün gece resmini öptümde yattım
    Rüyamda sana sarılıp kaldım
    Uyandım uykudan ama sen yoktun
    Gel artık annem özledim seni

    Sıcacık evimizde yokluğun hissediliyor
    Birde senin sıcak kollarında
    Gel artık annem özledim seni


    NURGÜL derki ;Pembe yanakklarından öpsem
    Sesizce gelip gece üstümü örtsen
    Sokulup yanıma bide yatsan
    Gel artık annem özledim seni

    YanıtlaSil
  16. Başınız sağolsun Allah cennette kavuştursun
    semiha

    YanıtlaSil