14 Aralık 2009 Pazartesi

Ben Geldim Allah'ım !


ALLAHım,bir çocuk masumiyeti frekansında buluşamamış kalbimin içeriğine vakıf olanın siz olduğunuz gerçeğinden aldığım gözyaşı edalı güçle huzurunuza geldim..Yüzüm yoktu huzurunuza gelmeye ama,çaresizlerin çaresi,dertlilerin deva kaynağı ve rahmete muhtaç olanların şefkat pınarı ve merhamet kaynağı olarak sizi bildim,sizi tanıdım..Huzurunuzda el-pençe divan durmanın edebi kıstaslarına riayet edememiş olmaktan sadır olan hicabımı bağışlamanızı istirham ediyorum...Kemal-i hürmetle huzurunuzda boyun bükemeyeşimi,bel kıramayaşımı,alnımı secdelerle aşındıramayaşımı bağışlayınız Alllahım demeye geldim..

Size hakkıyla kulluk edememiş olmanın beni size karşı mahcup düşürücü hicranıyla iki büklüm olmuş kaddimin terennümüyle huzurunuzdayım ALLAHım..Avuçlarım açık,gözlerim ufukta,sizden geliverecek af ve afiyet muştusunu büyük bir hasret ve aşkla beklemekteyim ALLAHım..Kalbimin içeriğini yerlere serdim,dualarımın özetini gözyaşlarıma yükleyip huzurunuzda size arz ettim,kabule şayan olması temennimdir..Lütfedip kabul buyurunuz ALLAHım ...

Kulluk mükellefiyetinin hakkını verememiş olmaktan kaynaklanan yüzsüzlüğümü bağışlamanızı rica ve istirham ediyorum ALLAHım..Gönül gülümü gözyaşlarımla sulayıp büyütemediğim için özür diliyorum ALLAHım..İlah-i bir lütuf bazında dilime ve kalbime tattırılan hizmet balının hakkını eda etme adına yadellere-hicret diyarlarına heybemdeki çocuksu aşk ve iştiyakımla gidemediğim için özür diliyorum ALLAHım..

Samimiyet ve ihlasla kalbimi buluşturup eşya ötesi alemlere gözlerimi bir türlü açamadığım için,hadiselerin özüne vakıf olabilmek için günahlardan sıyrılmam gerektiğini bir türlü idrak edemediğim için,dua dua ellerimi karıncalayamadığım için özür diliyorum ALLAHım...

ALLAHım,şu hizmete layık birisi olmadığımı defaatle dile getirdim ama layık olmak için sanırım arzuladığım manada gayret sarfı içine giremedim..Lütfen ama lütfen beni bağışlayınız ALLAHım..Etrafına masumane gülücükler savuran tertemiz kalpli bebeler gibi olabilmek telakki ettiğim bir hedefti ama bu hedefime sanırım ulaşamayıp yollarda kaldım;bağışlayınız ALLAHım

Gözyaşların sükuta gark olduğu,yıldızların guruba meylettiği şu hengamede,kanadı kırık kuşun merhamet iniltilerini referansım olarak kabul edip huzurunuza geldim ALLAHım...Günah dolu hayatımı,günahlarla geçilmez olmuş kalbimi,ahde vefadaki samimiyetsizliğimi,gül kokulara karışıp gidemeyeşimi bağışlamanızı talep etmeye geldim,talebimi kabul eder misiniz ALLAHım? Ben bu hizmete çok ama çok muhtacım ALLAHım,size kulluk etmeye çok ama çok muhtacım..Muhtaç olduğum lütufları bahşeyler misiniz ALLAHım?

ALLAHım;size karşı çok mahcubum,tüm günahıma rağmen nefes alıp veriyor oluşuma müsade ediyorsunuz..Gözlerimi açıp kapamama müsade ediyorsunuz..Hayal kurup ötelere doğru gidip-gelmeme müsade ediyorsunuz..Tüm bunlar için size sonsuz şükürler olsun ALLAHım...Şu yola yeniden çıkmayı,yepyeni bir aşk ve heyecanla dopdolu olmayı ve bu heyacanımı da tekrar kez tekrar bu yolda kullanmayı çok ama çok isterdim ALLAHım ama; fırsat bir kere veriliyor...Değerlendirmek ya da değerlendirememek de bir defaya mahsus oluyor...Uçup giden küheylanların arkasından bakakalan feri kaybolup gitmiş gözlerime bir kere daha ışık ve nur ihsan eyleyiniz ALLAHım



Şu halimle,şu katran rengi kalbimle birlikte beni de o kabul edilenlere dahil eder misiniz ALLAHım ? Tüm bu yazılarım sizedir ALLAHım..Çünkü beni çok iyi bir şekilde anlayan sadece sizsiniz...Ben sadece bu siteyi ve bu mekanı vasıta olarak kullanıyorum;size doğru üveyk olup gelebilmek için ALLAHım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder