12 Ocak 2010 Salı

Dirilt Beni Rabbim !




Selamün Aleyküm
Bana çok uzun gelen bir süredir sizlerden ayrı kaldım.
Ve bloğumu çok özledim bloğumu yokluğumda yalnız bırakmayan,
tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim sizleri Allah için seviyorum.
sağlığım ve vaktim oldukca hepinizin ziyaretlerinize de geleceğim.
Hepinizin bildiği gibi Kurban Bayramında Annemi kaybettik.

Bundan sonra göğüs ağrılarım başladı ve sıklaştı.
Mecburen Hastahaneye Doktora gitmek zorunda kaldım.
(Kaldım diyorum çünkü 5.5 yıl önce eşimi bir hastahanenin
acil bölümünde gözlerimin önünde kaybetmek bende,

hastahane ve doktordan kaçış başlattı.)
7 ocak Perşembe günü
doktora gittim muayene ve yapılan tetkiklerden sonra
8 ocak Cuma gününe Anjio yapılmasına karar verildi.
Anjio yapıldı çok şükür,ciddi bir şey çıkmadığını
söyledi doktor.
Daha sonuçları almadık bir kaç gün içinde gidecğim doktoruma.
İşte böyle Hayat öyle sürprizlerle doluki
insan başına ne geleceğini bilemiyor
.Hepimize sağlıklı günler Duası ile Allah'a Emanet olun.


Tükeniyorum Rabbim!

Yanlız kaldığımı düsünüp,varlığının her an,


her noktasında


tezahur ettiğini, beni

devamlı koruyup gözettiğini,

gönlümden geçenlere dahi cevap verdiğini unuttuğum an!



"Rabbim"demeyi unuttugumda

tükeniyorum!

Diriliyorum Rabbim!

Sana yaslandığım ,Sana güvendiğim... Seninle başlayıp,


Seninle devam ettiğim,

tüm işlerimi Sana havale ettigim an! "Ne güzel dostsun"



dediğimde diriliyorum.

Tükeniyorum Rabbim!

Tüm sevdiklerimden;anne babamdan,canandan,ten kafesindeki



candan yakın olduğunu

bilerek,ellerimi Sana açmayı,

Senden çözüm ,Senden çare beklemeyi, hüzünlenip,



kederlenip, sızlanarak, sızımı

gidereceğini unuttuğum an!

"Bu dertler neden bana?" dediğimde tükeniyorum.

Diriliyorum Rabbim!

Havayı soluyup Seninle dolduğum, gözümü açtiğımda



Seni bulduğum,

en saglıklı irtibatı

Seninle kurduğum,

tüm dünya bana küsse de Seni umduğumdan!

"Kahrın da hoş, lütfun da hoş"dediğimde diriliyorum.

Tükeniyorum Rabbim!

Dünya meşgalesine dalıp bir cenneti, bir azabı,

bir de ölümü unuttuğum an!

"Beni affet" demeyi unuttuğumda tükeniyorum.

Diriliyorum Rabbim!

Yandığımda Seninle söndüğüm,Seni anıp



ruhumu güldürdüğüm,

O sırlı gücünden kuvvet
aldığım,

Seninle yürüdüğüm,Seninle bulustuğum,



seninle konuştuğum an!

"Yarab, bırakma ellerimi" dediğimde diriliyorum.

Engelle tükenişimi. Dirilt beni Rabbim!

3 yorum:

  1. Merhaba efendim. Önce çok büyük geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. İnşallah sağlığınıza kavuşursunuz. Kaybettiklerinize de Allah'tan rahmet, size de sabr-ı cemil ve başsağlığı diliyorum.

    Hoşçakalın, Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  2. Güzel dilekleriniz için size teşekkür ediyorum Recep Bey.İnşaAllah.Rabbim tüm hastalara Şafi ismi hürmetine şifa ihsan eylesin.Allah Razı olsun...
    Sizde Allah'a Emanet olunuz

    YanıtlaSil
  3. merhaba yazınızı üzlerek okudum Allah hayırlı şifa versin başınız sağolsun iki iyiliksiz bir dünya vennette kavuşursunuz inş.

    YanıtlaSil