21 Ekim 2009 Çarşamba

Sensiz gidilen yollar sonu gelmez yokuştur .

Sensiz gidilen yollar sonu gelmez yokuştur
Allah'ım gayri kalmadı takatim,beni Sana kavuştur...

Ne dünya ne insanlar ne var olmak...,ruhum çok aç
Bütün gördüklerim seraptır,şu ruh bir sana muhtaç

Hayalinle teselli olmaktayım,zaman yavaş akıyor
Yitirdim gayrı sabrımı,tüm kainat aczime bakıyor

Bir göreyim cemalini,ruhuma yakışan en güzel tokluk
Bu şerefe nail olayım da sonum olsun ebedi yokluk

Kalmadı dermanım hasretim ey Hayy hasretim
Şu dünya diyarında kalakaldım öylece yetim

Bir nur bir ziya bir umut görsem ki tüllense baharım
O baharı yaşayacağım zamana dek hasretinle yanayım

Nice özlenenler vardır ki heyhat kavuşmak nasip olur
Allah'a kavuşmak"gerçek kavuşmak bilin ki budur!

Huzurunda bükeyim boynumu da ebedi kalayım öylece
Dökülsün dilimden an be an'AL-LAH'yalnızca iki hece

Ne olur kabul buyur da muradımı, al beni huzuruna
Affın sonsuzdur,nolur liyakatsizliğim gitmesin zoruna

Affet Allah'ım affet ki özlemimi dile getirmeye olsun yüzüm
Affet ki,anarken dilim Seni,utançtan iki büklüm olsun sözüm

Affet Allahım nolur beni affet...
Kalmadı bende Sana karşı iffet...

Affet Allahım nolur bizi affet
Affedilmemektir bizim için asıl affet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder