21 Ekim 2009 Çarşamba

PAZARTESİ DUASI

Rahman ve Rahim olan Allahın Adıyla.

Övme ve Övülme; yüceliği ile övünç duyan, övmesi ile yücelen, gücünü her yerde geçiren, sırrı ve açığı bilen Allah'a mahsustur.

Rabbimiz! övgü ve şükür, sonsuz kalıcılık, yücelik ve ululuk, ancak sana özgüdür.

Sen gökleri ve yerleri yoktan var edip yaratan, şiddetli güç ve metin kuvvetin sahibi, efendilerin efendisi, terbiye edenlerin terbiyecisi, kullarının malikisin.

O, herşeyi gereği gibi yaratan , oluşturan ve biçimlendiren Allahtır.

En güzel isimler o'nundur.

Göklerdeki ve yerdeki her şey O'nu yüceler. O çok yüce ve yegane hüküm ve hikmet sahibidir.

Allahım! hainlerin hidayetlerini , hilekarların hilelerini, zalimlerin zulmunü yakala ve benden uzak tut.

Ümit edipte ulaşamadığım , gönlümden geçiripte def edemediklerim için sana sığınıyor ve senin yardımını diliyorum.

Ey kederleri gideren , gamları dağıtan ve zulme uğrayanların duasını kabul eden Allahım Günahlarımın çokluğu nedeniyle bana azap etme.Beni affet ve bana rahmet et.

Eğer bana azap edersen sebebi günahlarımdır. Sen affedensin Şüphesiz sen çok aziz ve hakim bir bağışlayıcısın.

Allahım! bizi ve dinimizi selamete ulaştır; ölüm sarhoşlugu sırasında bizi imandan yoksun etme.

Senden korkmayan ve bize acımayanı başımıza askıntı etme.

Bize dünyanın ve ahiretin hayırlarını ver.

Hiç kuşkusuz senin gücün herşeye yeter.

Amin amin amin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder