21 Ekim 2009 Çarşamba

Duâ ediyorum..

Allah'ım!
Günahlarım denizdeki köpükleri bine katlayacak kadar çok..
Ama benim günahlarım ne kadar çok olsa da,
Senin merhametin benim günahlarımdan daha çok..
Ümîdimi kesmedim, kapına geldim..
Biliyorum, eğer Sen benden yüz çevirmiş olsaydın,
Ben Senin kapına gelemezdim..
Huzûrunda başımı secdeye koyup, utancımdan kalkamayacak hâle girmezdim..
Pişmânım, utanıyorum ve af diliyorum huzûruna hasta bir kalp getirdiğim için..

Allah'ım! Biz hayatlarımızı mahvediyoruz, nefsimize zulmediyoruz..
Kalbimizi her türlü hastalıkla dağıtıyoruz, karartıyoruz..
Sonra bu dışa vuruyor, zâhire yansıyor..
Kalbimiz gibi, hayatımızda kararıyor, dağılıyor..
Herşey düğümleniyor..

Yâ Rab!
Gözyaşımızı çoğalt.. Çoğalt ki kalbimiz arınsın..
Kalbimizi arıt.. Arıt ki dışımızda arınsın..
Dışımızı arıt.. Arıt ki hayâtımız düzelsin.. Düzene girsin..
İçimizi dışımızı düzene sok yâ Rab..

Bizleri namazını hakkıyla kılan kullarından eyle..
Hesap günü namazı yüzüne paçavra gibi vurulacak kullarından eyleme..
Bizi açık hesâba çekme Allah'ım..
Bunun içinde din kardeşlerinin kusurlarını örten kullarından eyle bizi..

Bizleri Peygamber'in, Ashâbının ve evliyânın yolunda toz-toprak eyle..
İslâm yolundan ayırma.. Devrin her türlü fitnelerinden muhafaza eyle..
Bizi bir an nefsimizin eline bırakma Allah'ım!

Âmin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder