21 Ekim 2009 Çarşamba

"Allah'ım! Euzü besmelenin yüzü suyu hürmetine;

"Allah'ım! Euzü besmelenin yüzü suyu hürmetine;

Allah'ım! Fatiha-i şerif ve İhlas-ı şerif yüzü suyu hürmetine;

Allah'ım! Taha ve Yasin-i şerif yüzü suyu hürmetine;

Allah'ım! Kelam-ı kadim'in yüzü suyu hürmetine! Ululuğun hakkı için, azametin hakkı için; Nurundan Nur'unu yarattın, kainatı da o Nur'la donattın, o Nur'un yüzü suyu hürmetine ve Nur'dan halkettiklerinin yüzü suyu hürmetine;

Allah'ım! Bütün peygamberlerinin, Adem Aleyhisselam'ın, Nuh Aleyhisselam'ın, İbrahim Aleyhisselam'ın, Musa Aleyhisselam'ın, İsa Aleyhisselam'ın

yüzü suyu hürmetine;

Allah'ım Ashab-ı Kehf'in ve Ashab-ı kiram'ın yüzü suyu hürmetine;

Allah'ım! Şüheda'nın, Piran-ı izam'ın yüzü suyu hürmetine;

Allah'ım! Mübarek beldelerinin, gün ve gecelerinin yüzü suyu hürmetine;

Allah'ım! Seçkin meleklerin Cebrail Aleyhisselam'ın, Mikail Aleyhisselam'ın, İsrafil Aleyhisselam'ın, Azrail Aleyhisselam'ın ve diğer meleklerinin yüzü suyu hürmetine;

İstamem icap ettiği halde istemesini bilmediğim, fakat senin bildiğin şeyleri ihsan ve ikram buyur! Habibin ne istemiş ise onu istiyorum, onun yüzü suyu hürmetine bize de ihsan buyur! Zatına neden sığınmışsa, ben de ondan sana sığınıyorum. bilmediğim tehlikelerden de beni muhafaza buyur!"

Ya Rabbim!
Öyle istiyorum ki, beni bana bırakma. Her takdirin husule gelsin, fakat o takdirlerle beni meşgul ettirme, nefsimi müdahale ettirme. Zira ben Senden gelecek her şeye peşinen razıyım ya Rabbi! Bu söylediklerimi bana hal ile bahşet. Husule gelen bütün hadisatın ancak senden olduğunu bilerek boyun bükmeyi lütfet!

AMİN... AMİN... AMİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder