21 Ekim 2009 Çarşamba

Lâl olan dilimin sözüsendedir Yarab.

Lâl
olan dilimin sözüsendedir Yarab


Hüsn-ü zannımı yenileyerek

Rahim ismine sığınarak

la taknetu

minAllah ayetinde hıçkıran imamın sesiylehasret
zincirlerimi kırarak

paramparçane mutlu o gariblere nidasını duyunca

cesaretimi korkaklığıma düğümleyerek düştüm kapına!...

Badı- ı sabada kapına geldim

nalan olan gönlümle

aşkın şarabına bandımda geldim

firakına mübtela ömrümle

Ey hünkarım sana visal etmek kavlimle

tahammül kalmamış bu biçare halimle

lutfeyle mülkünden bir zerre ile

Şemin de bir nur ver aydınlanayım

canan derimcanı vermektir istidadım

cilvegahından bir köz düşürde yanayım

tenha yerinde boğan

kırılır kan kırmızı gülleri

bülbül mecnun olur

sukut eder terennümleri

Derdimin şifası sendedir Yarab

Lal olan dilimin sözüsendedir Yarab

üryan geldim kapınagünah defterim sendedir Yarab

düçar olmuş dertlerimin eczası sendedir Yarab

Şifamı tez eyle

dilimi söz eyle

günahımı setr eyle

meftun geldim kapına

beni sana ram eyle

Fi Emanillah

Amin.
alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder