15 Kasım 2009 Pazar

ALLAH (c.c.)İsimleriyle (Kur'an ışığında Dualar) El Nasir

El Nasîr: Çokça yardım Edendir Allah (azze ve celle)
Allah (azze ve celle) dostunu teslim etmeyendir.
Kulunu destekleyen;
İmdadına yetişen;
Dostlarını yardımsız bırakmayacağına güvenilendir O.
Allah (azze ve celle) zafer kazandıran;
Dualara cevap verendir.
Allah (azze ve celle) en büyük dost ve yardımcıdır insana.
Allah'ın (azze ve celle) emirlerine riayet eden insanlar, darda kaldıklarında kalpten O'na yönelir ve yardım isterlerse Allah (azze ve celle) muhakkak kulunun yardımına koşar ve onu darda bırakmaz yardımcı olan Nasîr Adıyla.
****
Ey iman edenler! Eğer siz Allah'a (Allah'ın dinine) yardım ederseniz O da size yardım eder ve sizin ayaklarınızı sağlamlaştırır.
(Muhammed Suresi 7. Âyet Meali)
****
Ey destekçilerin destekçisi olan Rabb'im!
Ey dostlarına yardım eden Rabb'im!
Ey dostlarını darda bırakmayan Rabb'im!
Ey dinine yardım edeni yardımsız bırakmayan Rabb'im!
Ey kuluna şah damarından daha yakın olan Rabb'im!
Ey havayla;
Ey rüzgârla;
Ey yağmurla;
Ey toprakla;
Ey Melekleriyle kullarının yardımına koşan Rabb'im!
Ey yetimin Yardımcısı!
Ey fakirin Yardımcısı!
Ey mazlumun âhı ile arasındaki perdeyi kaldıran Dost!
Ey Rahmeti gazabını geçen Dost!
Ey Nasîr!
Ey Allah!
****
"...Bilin ki Allah sizin sahibinizdir. O ne güzel sahip ve ne güzel yardımcıdır!"
(Enfal Suresi 40. Âyet Meali)
Sen destekçilerin destekçisisin Rabb'im!
En büyük destekçi Sensin bize!
Rabb'im, Sen dostlarını darda bırakmazsın!
Dinine yardım edeni darda bırakmazsın Sen!
Gökte saf saf dizili kanatlı Meleklerinle,
Kulunun imdadına koşansın Sen Rabb'im!
En büyük Destekçi;
En büyük Yardımcı;
En hakiki Dost,
Sensin bize!
Sen bizim Sahibimizsin!
Sen Nasîr'sın Rabb'im!
Sen;
Rahmeti gazabına geçen Allah'sın!
****
"Ey Rabbim! Bozgunculuğa ve yozlaşmaya yol açan bu insanlara karşı bana yardım et.
"(Ankebut Suresi 30. Âyet Meali)
****

Nasîr Adınla Rabb'im;
Şeytana karşı yardım et bize!
Kâfirlere karşı bize yardım et!
Ya Rab Nefsimize karşı bize yardım et!
Bizi nefsimizle baş başa bırakma!
Cihad ederek Senin Dinine yardım etmemizi nasip et bize Nasîr Adınla Rabb'im!
Dostlarına yardım edenlerden kıl bizi!
Resulullah'ın (Sallallahu aleyhi ve sellem) dostlarından olmamızı nasip et bize!
****
"Eğer Allah size yardım ederse, artık hiç kimse sizi yenemez ve eğer O, sizi yardımsız bırakırsa ondan sonra size yardım etmek kimin haddine?
Öyleyse müminler, yalnızca Allah'a tevekkül etsinler.
" (Ali İmran Suresi 160. Âyet Meali)
****
Ey Nasîr!
Ey yardımcıların Yardımcısı!
Bize yardım et Nasîr Adının hürmetine ne olur!
Ne olur Rabb'im, bizi bizimle bırakma!
Eğer nefsimizle baş başa kalırsak,
Senden uzaklaşırsak eğer,
Ne yaparız biz?
Nasıl duyarız kalbimizin sesini!
Mücevher misali kalbimizin ortasında parlayan vicdanın sesini nasıl duyarız?
"Günahtır! Yapma!" diyen sesi nasıl duyarız Rabb'im?
Sen bize yakın olmazsan;
Bize sahip çıkmazsan Sen,
Başka kim,
Başka kim el uzatır bize?
Kim yardım eder bize ey Nasîr?
Susarsa vicdanımızın sesi;
Biz susarsak,
Ve Sen mühürlersen kalbimizi;
Sen dinlemezsen artık bizi,
Kim dinler?
Kim duyar sesimizi Rabb'im?
Kim bize yardım eder Sen yardım etmezsen eğer?
Rabb'im!
Bize yardım et Nasîr Adınla!
Sen en büyük Yardımcı;
En Aziz Dostsun bize!
Ne olur bize yardım et!
Bize yardım et Nasîr Adınla!
****
Cılız bir mum aleviyle aydınlanan evleri görünce son kez;
Son kez ağlayacağım belki yağan yağmurlarla beraber.
Bir leylaktan yayılan rayihayı duymayacağım belki artık
Belki baharın kalbine dokunamayacağım bir daha,
Bütün telaşları bırakıp ardımda,
Ayrılacağım buradan!
Bahardan;
Yağmurdan;
Ağaçlardan;
Sevdiklerimden,
Ayrılacağım!
Ve toprağa karıştığımda artık,
Hep muhtaç olduğum Sana kavuşacağım.
Ey Yardımcı!
Ey Nasîr!
Ey en güzel Dost!
Ey taptığım Allah!
Toprakla buluştuğum o gün,
Sen yanımda ol benim ne olur!
Nasîr Adının hürmetine Ya Rab;
Benim de adımı Ensarla beraber yazsın Meleklerin!
Ve O Gün Rabb'im;
Nasîr Adınla, kalbimin sahibi yalnız Sen ol!
Yalnız Sen ol kalbimin sahibi!
O dehşetli günde, o dar günde beni Sensiz bırakma!
Âmin! Âmin! Âmin!
V'el hamdülillahi Rabbi'l âlemin!

http://www.ihvanforum.org/dua-lar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder