1 Kasım 2009 Pazar

Aşkım Sensin ALLH'ım.

AŞKIM SEN

SEN'sin her zaman yanımda olan,dar zamanlarımda yüreğimin yankılarını duyan...
SEN'sin karanlıklar ortasında dolunaylar gibi kalbime doğan..
SEN benden cansın,SEN hayatıma anlamsın.
geceleri buram -buram tüten hıçkırıklarımda,bütün arayışlarımda,dalgalı bir
denizin ortasında çırpınan ruhumda ,SEN'sin gökkubbemin rengarenk gökkuşağı...
özüm SEN'sin,Tebessum ettiğimde SEN benim gülümsemensin..
SEN benim yüreğimsin,beni hakiki seven SEN'sin..
ellerimin,gözlerimin,yüreğimin mimarı!her bir zerrenmin nakışlarında,sanatından bir emareyim..
gözlerime Nurundan ışıklar vermeseydin,şu kainat tablosunu göremeyecekti gözlerim.
sevgiyi kalbime ilham etmeseydin,SEN'i sevmenin güzelliğini,sonsuz acizliğimle
bilemeyecekti yüreğim.. .Resimler Sadece üyeler içindir!
gözlerime ağlamak nimetini vermeseydin,gözyaşının kalbimle olan dostluğundan
bi-haber kalacaktı gözlerim.
her gün güneş olup aydınlattın semaları,karanlıkta bırakmadın umutlarımı..
Ey cömertlerin En cömerti!Resimler Sadece üyeler içindir!
Rezzak isminle donattın afakımı,Settar isminle örttün ayıplarımı,
Tevvab isminle her defasında kabul ettin tevbelerimi...
"Yine Gel"!dedin..tekrar geldim ,Sana geldim ALLAH'ım! Resimler Sadece üyeler içindir!
Vedud olan SEN'sin seven SEN'sin,senden başka kimim var ki,kapısına gideyim?
aşkınla kuşat,aşkından mahrum kalmış naçar yüreğimi..
baharım SEN ol Sevgili.!Hazanda bırakma,yapraklarım dökülüyor..
Gülüstanım SEN ol Ey Sevgili!
Ey ellerimden tutanım.!Sana kavuşmak için çıktığım bu sevdalı yolculukta sarp
yokuşları çıkarma karşıma..
ey fukara yüreğimin Rahmeti sonsuz Sevgilisi!beni Sana sürünerek değil,koşarak
getir!
uzattım ellerimi,bırakma beni.toprağımda Nurun ol,cennetimde gülüm ol!
Elim SEN ol ALLAH'ım!Kolum kanadım,dilim damağım,tek güvenim dayanağım, SEN ol...
Ayım güneşim,Gözyaşım tebessümüm,SEN ol..
Geldim işte kapına,Aşkının fukarasıyım.
Aşkım SEN ol ALLAH'ım,Aşkım SEN ol...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder