10 Kasım 2009 Salı

Bağışla beni Rabbim tevekkülden başkası gelmiyor elimden.

Dua ibadet olup nefsi mükemmelleştirip Allaha yakınlaşmaktır.
Allahu Teala buyuruyorki.Rabbinize yalvara yalvara ve için için dua edin.
Şüphesiz Rabbimiz Makamına açılan elleri boş çevirmez,o halde bizde Rabbimize el açıp yalvaralım.



Bağışla beni Rabbim tevekkülden başkası gelmiyor elimden.
Başkası da yoktu ki elimde. Şimdi elimden gelenlerin hepsi Senin ‘El’inde. Göremedim bağışla beni Rabbim. Göremedim nice ananın karnında nice karanlıklar içinden gün yüzüne çıkardığını bebelerin yüzünü.Unuttum yüzümdeki tebessümü nice belirsizliklerden alıp da hayat verdiğini. Bilemedim yüreğimizi yokluğun dehlizlerinden aşırıp aşkın vadisine eriştirdiğini. Göremedim her sabah yerin sükûnetini odamda bir ekmek gibi sımsıcak hazır ettiğini. Her akşam yastıkta unuttuğum bedenimi sabah yeniden yanıma verdiğini göremedim. Beni her sabah ihya ettiğini bedenimi her an yarattığını varlığımı her an yokluktan geri getirdiğini göremedim.Göremedim Rabbim bugünü ödünç verdiğini.
Göremedim bağışla beni...
Varlığa kör oldum bağışla beni.
Fakat şimdi gördüklerim körlüğümü gösterdi bana.Geç kaldım görmekte ama gördüm. Körlüğümü gördüm. Tebbessümü beton yığınları arasında sönen bebeler gördümse de biliyorum Senin El’inde şimdi hepsi ve sonsuz tebessümler verdin herbirine. Sevinci soğuk topraklarda boğulmuş çocuklar gördümse de biliyorum Senin Rahmetinin kucağında hepsi ve bitmez sevinçler bağışladın herbirine. Ümitleri bir amansız sarsıntıyla yıkılan insanlar gördümse de biliyorum Senin Şefkatinin ikliminde asude ve mutlu herbiri..
Bağışla beni Rabbim unuttum nisyanda kaldım. Hatırlamadım verdiğini ve var kıldığını. Elimden alınca verdiğini ve yokluğa yuvarlayınca varlığımı. Hatırladım ama geç hatırladım. Gördüm ama güç gördüm acıyla gördüm. Varlıkta kör oldum yoklukta gördüm. Bollukta unuttum darlıkta hatırladım.
Affet beni Rabbim bari yoklukta Sana vardım. Hiç olmazsa hiçlikte Seni andım. Şimdi bir tevekkül var elimde. Başka her şey düştü avucumdan varlığım yokluğa döküldü. Hatırladım elimdekiler de ellerim de Senin Elinde. Şimdi dua sığıyor sadece avuçlarıma. Sadece yakarış yakışıyor yakama. Gözlerim müjdeni gözlüyor uzaktan Gönlüm hiç bitmez tesellini özlüyor.
Sen ki unutmaktan alıkoydun nisyandan kurtardın beni Rabbim. Şimdi isyandan koru beni. İsyandan koru beni isyandan koru beni isyandan koru beni...
Ve affet ki elimde duadan başkası yok.
Ve anladım ki Senden başka sığınağım yok.



Senai DEMİRCİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder