10 Kasım 2009 Salı

YA RABBİ!

Dua saadetin mutluluğun,huzurun anahtarıdır.En güzel dua temiz takvalı kalpten çıkan duadır.
Dua bütün vücudumuzla hakka yönelişimizdir.Rabbimiz istediğimizi kabul etsede etmesede
hacetimizi Allahtan istememiz lazım ,Rabbimiz Dua da ısrar eden kimseye merhamet eder

Haydin Duaya Dua edelim Rabbimize


Sen benim Rabbimsin ben ise senin kulunum.
Sen herseyi Yaraticisin ben ise yaratilanim.
Sen rizik verensin ben ise rizik alanim.

Sen mülkün sahibisin ben ise kölenim.
Sen kuvvet sahibisin ben ise âciz ve zelîlim.
Sen zenginsin ben ise sana muhtacim.
Sen ezelî dirisin ben ise ölüme mahkûmum

Sen bakisin ben ise fânîyim.
Sen kerem sahibisin ben ise kötülenmeye lâyigim.
Sen iyilik yapansin ben ise kötülük isleyenim.
Sen affedicisin ben ise günahkârim.

Sen büyüksün ben ise hakirim.
Sen kuvvet sahibisin ben ise zaîfim.
Sen verensin ben ise isteyenim.
Sen emniyet verensin ben ise korkanim

Sen cömertsin ben ise dua edenim.
Ey merhametlilerin en merhametlisi! Rahmetinle benim günahlarimi affet.
Suçlarimi bagisla.
Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder