9 Kasım 2009 Pazartesi

Yarabbi acizim o kadar ki acizliğimi bile farkedemiyorum

Ya Hakk! Senden baska kimse yok kapisina gidilecek bilirim. Ancak kac defa kactim o kapidan sayisi mechul.

Bak yine eli bos yüzü kara geldim kapina. Ne kadar zaman gectigi ayaklarimda derman kalmadigi umurumda degil. Acilana kadar buradayim gitmem artik hicbir yere.

Ya Ìlahi! Ac kapiyi yada bir isaret gönder yada icime bir huzur birakta senden gelen bir lütuf oldugunu bileyim.

Ya Muktedir! Senin kudretinle geceler gündüze döner kis yaza erer. Gecelerim cok karardi ey mukaddim sen gündüzü bana takdir eyle.

Kimsesizim....

O kadar ki siyah tasin üzerindeki siyah karinca kadar yalnizim. Onun duasina "lebbeyk" dedigin gibi banada "lebbeyk" der misin?

Yüzüm günahlarimin hicabindan yerlerde yinede "gel ne olursan ol" hitabina uyarak geldim.

Beni eli bos döndürme..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder