7 Kasım 2009 Cumartesi

Ey İhsanı bol Allah'ım

Sana hamd ederim

Ey yegane Rabbim

Senin önünde eğilirim

Yücesin; kullarından dilediğine sonsuz nimetler verirsin

Dilediğini hüsrana uğratırsın

Ey Yaradanım !

Sana sığınırım

Varlık ve darlık zamanında sana yalvarırım

Gerçi günahlarım çok fakat senin affın daha büyüktür

Eğer sende beni kapından kovarsan kime sığınırım

Kimden medet beklerim

Bana başka kim şefaatçi olur

Ya Rabb halimi görüyorsun

Yoksullugumu bılıyorsun

Gizli yakarısımı duyuyorsun

Beni senden ümit kesenlere katma

Kusuruma bakma,daha fazla bekletme

Ümizsizliğe atma

Gönlümdeki aşk ateşini yandır

Beni muhabbetinle kandır Muhabbetinle doldur

Senin büyüklüğün önünde boyun eğdim

Dize geldimSecdeye kapandım

Beni affına boğAzabından esirge

Allah’ım

Dünyadan sıyrılıp huzuruna gelirken beni kelime-i tevhitten ayırma

Senin narında hoş nurunda hoştur

Senin rahmetinden ümit kesmek ne boştur

Mal ve oğulların fayda vermediği o korkunç günde senin affına ulaşmak istiyorum

Sen bana yol gösterirsen hiçbir vakit yolunu şaşırmam

Eğer senin affın sadece iyilere olacaksa kötüleri kim bağışlayacak

Belki iyilerden değilim ama en kötülerden de değilim

Günahım büyük ama affın ondan daha büyük

Günahlarımı düşündükçe gözlerimden yaş dökülüyor

Sen beni öyle yarattın ki senden başkasına dönemem

Umudum sensin ama endişemde şudur

Ya beni kapından kovarsan nereye giderim ?

Herkes uykudayken senin şu kulun ellerini açmış sana yalvarıyor

Bu kulu mahcup etme

Ey Muhammed Mustafa yı gönderen Rabbim !

Bizi imandan, Kur’an ‘ dan İslam’dan ayırma !

Müslüman olarak dirilt Peygamberinden şefaat umarım

Beni mahrum etme ya Rabb


Amiin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder