1 Kasım 2009 Pazar

EY RABBİM.

Ey Rabbim!
Senin ezelî ilminde bir iş benim dinim ve hayatım hakkında ve işimin akıbeti hakkında hayırlı ise onu bana takdir et ve müyesser kıl. Sonra onun bereketini ver.

"Ey Rabbim!
Ben zayıfım, rızân yolunda benim zaafımı kuvvetlendir. Beni nâsiyemden tutup hayra sevk et. İslâm'ı rızâmın en son noktası kıl."

"Yâ Rabb,
benim hatâlarımı, bilmeden yapdıklarımı, işimde aşırı gitmemi, ve Senin benden çok iyi bildiğin hallerimi mağfiret eyle."

Ey Rabbim!
Kulağımın şerrinden, gözümün şerrinden, dilimin şerrinden, kalbimin şerrinden ve elimin şerrinden sana sığınırım."

Ey Rabbim!
Saçımı ve yüzümü ateşten koru. Senin himâyenden başka bir himâyenin bulunmadığı günde beni Arş'ının gölgesi altında gölgelendir.


Allahım!
Bizleri ve ailelerimizi ateşten koru! Kalplerimizi senin dinin üzere sabit kıl. Bizleri Selam yurdunun sakinlerinden yaz!

##..Elfu Elfi Amiiin..!##

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder