7 Kasım 2009 Cumartesi

Harika bir dua



İsyanda bırakmadın beni İsyanda bırakma Rabbim!
Bağışla beni Rabbim, tevekkülden başkası gelmiyor elimdenBaşkasıda yoktu ki elimde
Şimdi elimden gelenlerin hepsi Senin 'El'inde
Göremedim, bağışla beni Rabbim
Göremedim,nice ananın karnından nice karanlıklar içinden gün yüzüne çıkardığın bebelerim yüzünü
Unuttum, yüzümdeki tebessümü nice belirsizliklerden alıp da hayat verdiğini
Bilemedim,yüreğimizi yokluğun dehlizlerinden aşırıp aşkın vadisine eriştirdiğini
Göremedim, her sabah yerin sükunetini odamda bir ekmek gibi sımsıcak hazır ettiğini
Bedenimi her an yarattığını, varlığımı her an yokluktan geri getirdiğini göremedim
Göremedim Rabbim bugünü ödünç verdiğini
Göremedim, bağışla beniVarlığına kör oldum, bağışla beni
Fakat, şimdi gördüklerim körlüğünü göstedi bana
Geç kaldım görmekte ama gördüm Körlüğümü gördüm Tebessümü beton yığınları arasında sönen bebeler gördümse de,biliyorum Senin El'inde şimdi hepsi ve sonsuz tebessümler verdin herbirine
Sevinci soğuk topraklarda boğulmuş çocuklar gördümse de,
Biliyorum Senin Rahmetin kucağında hepsi ve bitmez sevinçler bağışladın herbirine
Ümitleri amansız sarsıntıyla yıkılan insanlar gördümse de, biliyorum Senin Şefkatinin ikliminde asude ve mutlu herbiri
Bağışla beni Rabbim, unuttum İsyanda kaldım Hatırlamadım verdiğini ve var kıldığını
Elimden alınca verdiğini ve yokluğa yuvarlayınca varlığımı,
Hatırladım, ama geç hatırladım Gördüm ama güç gördüm, acıyla gördüm
Varlıkta kör oldum, yoklukta gördüm Bollukta unuttum, darlıkta hatırladım
Affet beni Rabbim, bari, yoklukta Sana vardım Hiç olmazsa, hiçlikte Seni andım
Şimdi, bir tevekkül var elimde Başka her şey düştü avucumdan, varlığım yokluğa döküldü
Hatırladım, elimdekiler de, ellerim de Senin El'inde
Şimdi, dua sığıyor sadece avuçlarıma Sadece yakarış yakışıyor yakama
Gözlerim müjdeni gözlüyor uzaktan gönlüm hiç bitmez tesellini özlüyor
Sen ki , unutmaktan alıkoydun, isyandan kurtardın beni Rabbim, Şimdi isyandan koru beni
İsyandan koru beni, isyandan koru beni, isyandan koru beni
Ve affet ki elimde duadan başkası yok
Ve anladım ki, Senden başka sığınağım yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder